Veelgestelde vragen

Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Staat je bestelling al meer dan twee werkdagen op ‘Verzonden’? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

De bezorger belt dan aan om het pakketje te overhandigen.

Wanneer je een voor jou onbekend pakket hebt ontvangen, controleer dan of er ook een factuur mee is gestuurd. Heb je alleen een pakbon ontvangen, dan is het mogelijk dat je een cadeau hebt gekregen.

Heb je bij het pakket ook een fysieke factuur ontvangen, kijk dan of deze bedoeld is voor een van je buren. Is het je eigen adres, dan gaat het vermoedelijk om een foutieve bestelling.

Neem dan contact op met onze klantenservice.

Het kan voorkomen dat je, na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’. Dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van je bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Stuur een bericht

Fields marked with an * are required